IMKB:52.233Dolar:1,5275YTLEuro:2,0985YTLAltın:364,32YTL
Ankara'da hava sıcaklığı 14°C
23:45 Başbuğ istedi kapı yapıldı-  23:13 Ergenekon davasında ilginç tartışma -  22:51 Kılıçdaroğlun'dan Erdoğan'a kalpazan şoku!!-  22:41 Ekonomiden memnun musun? ANKET!-  22:35 Ülke'ler kaç yaşına kadar çalıştırıyo!!!-  22:29 Haneler de pot kırdı-  22:26 CHP'den SOYKIRIM tepkisi-  22:26 CHP'ye Kılıçdaroğlu şoku-  22:18 Üsteğmen intihar etti -  22:08 2 can alan tramvay makinisti serbest!!-  22:02 Gaziantepspor-Trabzonspor canlı son dakika-  22:00 Facebook hakkında bilmedikleriniz!-  21:57 Kanser'de müjde haber!!!-  21:53 Zayıflama ilaçlarına dikkat!!!-  21:44 Islak imzada parmak izi araştırması-  21:12 Felaket dalga dalga geliyor-  20:54 Volkan: F.Bahçe'nin kalecisi değilim -  20:49 Ronaldo ve Arjantinliler kavga etti-  20:43 Gökhan Gönül kadroda-  20:39 Milli Takım Berlin'de oynayacak-  
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Kanser yapıyor! İÇMEYİN
09 Şubat 2010 / 02:19
Korkutan gerçeği Singapurlu araştırmacılar ortaya çıkardı..
Singapur'da 60 bin kişi üzerinde yapılan bir araştırma ürküten gerçeği gün yüzüne çıkardı.

Singapur’da 60 bin kişiyi 14 yıl boyunca inceleyen araştırmada haftada en az iki kez meşrubat içenlerde pankreas kanseri riskinin çok daha fazla olduğu bildirildi. Araştırma başkanı Minnesota Üniversitesinden Mark Pereira, “Meşrubatlardaki yüksek seviyedeki şeker vücutta insülini artırıyor ve bu da pankreas kanser hücrelerinin oluşumuna katkıda bulunuyor” dedi. Zaman içinde gönüllülerden 140’ında pankreas kanseri görüldü. Pankreas kanserine yakalananların yüzde 87’sinin haftada 2 veya daha fazla meşrubat içme alışkanlıklarını olduğu tespit edildi. Pankreas kanseri, en öldürücü kanser türleri arasında bulunuyor. Amerikan Kanser Derneği’ne göre, pankreas kanserlilerin 5 yıl yaşama oranı sadece yüzde 5. Yüksek şeker tüketimi bazı türdeki kanserleri tetikliyor.

Bugün Gazetesi

Bu haber toplam 2978 defa okunmuştur
Meşrubat Cola
Halit
İçinde birçok zararlı madde bulunan kolada en büyük tehlike içindeki şeker.Mısır şurubu(tatlandırıcı)%20 oranında yasal olarak kullanılmaktadır.Birçok gelişmiş ülkede %3-5 arası olan bu oran ülkemizde neden %20.Politikacılarımızın baskılara boyun eğmesi olabilir.Uluslararası Cargill firması tarfından üretilen mısır şurubu daha ucuz olduğu için üreticiler tarfından tecih edilmektedir.Fakat şeker hastalığına yakanma ihtimalini artırdığı söylenmektedir.
09 Şubat 2010 Salı 13:25
ÇOK OKUNANLAR